Motív podľa vlastnej predstavy


Ak chceme dokonale vyjadriť svoje záujmy či určitú životnú cestu pomocou trička, nepoznám lepší a lacnejší spôsob, akým je výroba tričiek.
Aby sme sa pochopili, mám na mysli vyrobenie motívu, ktorý si my sami presne predstavujeme. Vystihne to najpresnejším spôsobom našu predstavu o nápise, logu, či ľubovoľného obrázku, pričom takáto výroba sa oplatí i z finančného hľadiska. Prečo?

trička

• Pretože sa pozrime na dnešný trh. Obyčajné, jednofarebné tričko s malým, skoro neviditeľným nápisom na prsnom vačku niekedy stojí nehorázne peniaze, len kvôli spomínanému malému nápisu.

• Ideme na koncert? Budeme v dobrej nálade, budeme sa rozprávať o hudbe a kapelách, pričom sú okolo nás samé stánky s logom populárnych kapiel. Takže je dosť pravdepodobné, že sa tam niektorí z nás zastavia a zaplatia opäť vysokú sumu za spomínané tričko. Vysokú sumu? Áno, pretože predajcovia v stánkoch tento fakt o pravdepodobnosti, dobre vedia a v okolí nájdeme obchod s tričkami až kilometre od miesta festivalu. Takisto ako pivo a hamburger, i tričká tu budú predražené, pretože aj tak sa nájde veľa ľudí, ktorých ich kúpia.

Po spomenutí týchto dvoch prípadov mi teda naozaj najlacnejšou alternatívou pripadá výroba vlastnému motívu. No nejedná sa len o pohľad na peniaze ale i o možnosť dať si na tričko presne to, čo by nás charakterizovalo. Videl som aj prípady ľudí, ktorí si dali vyrobiť potlač s fotky. Teda odfotíte seba, ľubovoľnú osobu či objekt a môžete si ho dať potlačiť na tričko! Možnosti kreativity nepoznajú hraníc. Ak sa však opäť vrátim k pohľadu na peniaze, existujú i obchody s lacnými tričkami, takzvané „čínske obchody“, kde nájdeme i pekné veci, no motívy a nápisy len ťažko odrazia našu osobnosť. Nápisy sú lacnými a bezduchými, nelogickými odvarmi. Napríklad “ She says: Cash for shopping.“ Bezduché a plytké, však?

sport

Pri výrobe nášho vzoru tento problém nezažijeme. Tričko si obľúbime už i len z toho princípy, že odráža kus nás, že vystihuje našu určitú myšlienku či obľúbenú aktivitu.