Youtube prichádza s významnou zmenou!

YouTube zavádza významnú zmenu v spôsobe zobrazovania počtu účastníkov v reálnom čase, čo by mohlo zabrániť analytickým stránkam, ako je Social Blade, aby aktívne zobrazovali, či tvorcovia získavajú – alebo, čo je dôležitejšie – či strácajú – účastníkov.
 
youtube

Namiesto toho, aby ľudia videli presný počet odberateľov (napríklad 10 500 000), uvidia ľudia 10 miliónov. Nemusí to vyzerať ako zásadná zmena pre ľudí, ktorí nie sú investovaní do chaotických životov tvorcov YouTube, ale pre kultúru závislú na aktívnych účastníkoch sa počíta ako spôsob, ako dokázať, kto vyhrá alebo stráca, keď nastane dráma, počet účastníkov v reálnom čase rozhodujúce.
 
Blog príspevok od tímu produktovej služby uznáva, že "účastnícka počty sú mimoriadne dôležité pre tvorcov," a dodal, že zmena je zavedený do "väčšej súlad po celom svete." Niektoré kanály už majú túto funkciu displeja, ale tím produktom YouTube chce, aby ju jednotnejšia.
 
 
Oznámenie prichádza v čase, keď sa šíria snímky z Social Blade v reálnom čase o poklese a zisky, aby sa posmievali niektorým z najplodnejších tvorcov, vrátane Felixa „PewDiePie“ Kjellberga , Jamesa Charlesa, Tati Westbrooka, Jeffreeho Stara a najviac. nedávno, Fortnite hráč Turner "Tfue" Tenney . Celé kanály sú venované živým streamingovým štatistikám v reálnom čase zo Social Blade, často pomocou rozdielov medzi tvorcami a trendovou drámou ako spôsobom, ako vtiahnuť divákov. Čoskoro tieto kanály skutočne prestanú pracovať tak, ako boli určené.

webové stránky
 
Rozhodnutie skryť počty účastníkov prichádza v čase, keď celý svet venuje pozornosť tvorcom, ktorí ich sledujú. James Charles a Tati Westbrook je spor, ktorý viedol k celosvetovému pokrytiu , sa zameral predovšetkým na to, koľko predplatiteľov bývalí stratili a druhý získal . Charles a Westbrook sa dokonca posadili na Google Spaces, podľa jedného z Westbrookových videí, aby hovorili o situácii. Intenzívne zameranie na čísla účastníkov v reálnom čase od iných tvorcov v rámci komunity viedlo k formám šikanovania online, vrátane toho, že sa používajú na zosmiešňovanie tvorcov, ktorí stratili účastníkov.